Παράπονα φοιτητών

Το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, στο πλαίσιο ενίσχυσης της φοιτητοκεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας και με σκοπό την πληρέστερη καταγραφή και αποτελεσματική διαχείριση των – τυχόν – παραπόνων των φοιτητών/τριών του, την ενημέρωση των μελών του τμήματος και των ενδιαφερόμενων φοιτητών/τριών, αποφάσισε να θεσπίσει την ακόλουθη διαδικασία διαχείρισης παραπόνων των φοιτητών/τριών του. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα/ενστάσεις που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων από το Τμήμα εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών αλλά και του ασφαλούς περιβάλλοντος φοίτησης.

Αναλυτικά:

Ο φοιτητής/φοιτήτρια συμπληρώνει το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνων», στο οποίο καταγράφει με συντομία, σαφήνεια και τεκμηρίωση, το παράπονο (δυσαρέσκεια, ένσταση) που έχει, και το υποβάλλει στη γραμματεία του Τμήματος, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Ως παράπονο νοείται η τεκμηριωμένη έκφραση δυσαρέσκειας/ένστασης/καταγγελίας του φοιτητή/τριας του Τμήματος, σχετικά με την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία του τμήματος αλλά και σχετικά με θέματα  ασφαλούς και ελεύθερου από διακρίσεις περιβάλλοντος φοίτησης. Ενδεικτικά, αναφέρονται ακαδημαϊκά θέματα διδασκαλίας και έρευνας, θέματα υπηρεσιών υποστήριξης σπουδών, παρενόχλησης, διακρίσεων λόγω φύλου, εθνικότητας, έμφυλης βίας.

Η Γραμματεία του Τμήματος διαβιβάζει αμελλητί το παράπονο του/της φοιτητή/φοιτήτριας, μαζί με τυχόν συμπληρωματικό υλικό, κατά περίπτωση, στον Πρόεδρο του Τμήματος.

Ο Πρόεδρος του Τμήματος εξετάζει το πρόβλημα και προβαίνει στις ενδεδειγμένες ενέργειες, ενημερώνοντας, κατά περίπτωση, το αρμόδιο όργανο.

Εντός εύλογου – για τις περιστάσεις – χρόνου, ενημερώνεται αρμοδίως ο/η φοιτητής/τρια για τις ενέργειες που έχουν γίνει και τον εν γένει χειρισμό, καθώς και για τυχούσες αποφάσεις του εκάστοτε αρμοδίου οργάνου διοίκησης.

Παρακαλούμε, πριν από την υποβολή παραπόνου, για την άμεση επικοινωνία του φοιτητή/τριας με το αρμόδιο πρόσωπο ή υπηρεσία, αναφορικά με το παράπονο, ώστε να διερευνηθούν οι ενέργειες επίλυσης στο πλαίσιο της συμβουλευτικής διαδικασίας. Σε διαφορετική περίπτωση, ο/η φοιτητής/τρια θα πρέπει να υποβάλλει το παράπονο του/της εντός 30 ημερών από την ημέρα εμφάνισης του προβλήματος.

Άλλα συνημμένα αρχεία

Τμήμα

 

Μετεγγραφές/ Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026 – Κατάθεση δικαιολογητικών των επιτυχόντων

22/10/2025|

Οι επιτυχόντες Μετεγγραφής/Μετακίνησης ακαδ. έτους 2025-2026 στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Πατρών, καλούνται να προσέλθουν στη Γραμματεία του Τμήματος τις εξής ημέρες και ώρες: 

  • Τεάρτη 22/10 και ώρες 09.00 – 13.00
  • Πέμπτη 23/10 και ώρες 09.00 – 13.00
  • Παρασκευή 24/10 και ώρες 09.00 […]

Αναπλήρωση διαλέξεων Μακροοικονομική Ι-Τμήμα Β και Χρήμα και Τραπεζική

21/10/2025|

Θέμα : Αναπλήρωση διαλέξεων Μακροοικοομική Ι-Τμήμα Β και Χρήμα και Τραπεζική

Η αναπλήρωση των διαλέξεων της 21ης Οκτωβρίου 2025 θα γίνει τις ακόλουθες ημέρες και ώρες

-Μακροοικονομική Ι -Τμήμα
Αμφ. 2 – 11.00 με 12.00  την Τρίτη 18.11 και Τετάρτη 19.11.

-Χρήμα και Τραπεζική

Αμφ. 2 14.00-15.00 την Τετάρτη 12.11,  Τετάρτη 19.11, Τετάρτη 26.11

Ο διδάσκων
Αθ. Ταγκαλάκης

Έκτακτη αναβολή διάλεξης Μακροοικονομική Ι” και “Χρήμα & Τραπεζική” Τρίτης 21/10/2025

21/10/2025|

Οι διαλέξεις  Μακροοικονομικής Ι (Β) [Αμφ. 2 ] και Χρήματος & Τραπεζικής [Αμφ.2] για σήμερα Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2025, αναβάλλονται λόγω έκτακτου κωλύματος του διδάσκοντα.
Οι αναπληρώσεις αυτών θα ανακοινωθούν άμεσα.

Ο διδάσκων
Α. Ταγκαλάκης

Από τη Γραμματεία