Παράπονα φοιτητών
Το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, στο πλαίσιο ενίσχυσης της φοιτητοκεντρικής εκπαιδευτικής διαδικασίας και με σκοπό την πληρέστερη καταγραφή και αποτελεσματική διαχείριση των – τυχόν – παραπόνων των φοιτητών/τριών του, την ενημέρωση των μελών του τμήματος και των ενδιαφερόμενων φοιτητών/τριών, αποφάσισε να θεσπίσει την ακόλουθη διαδικασία διαχείρισης παραπόνων των φοιτητών/τριών του. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα/ενστάσεις που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων από το Τμήμα εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών αλλά και του ασφαλούς περιβάλλοντος φοίτησης.
Αναλυτικά:
Ο φοιτητής/φοιτήτρια συμπληρώνει το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνων», στο οποίο καταγράφει με συντομία, σαφήνεια και τεκμηρίωση, το παράπονο (δυσαρέσκεια, ένσταση) που έχει, και το υποβάλλει στη γραμματεία του Τμήματος, σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Ως παράπονο νοείται η τεκμηριωμένη έκφραση δυσαρέσκειας/ένστασης/καταγγελίας του φοιτητή/τριας του Τμήματος, σχετικά με την εκπαιδευτική και διοικητική λειτουργία του τμήματος αλλά και σχετικά με θέματα ασφαλούς και ελεύθερου από διακρίσεις περιβάλλοντος φοίτησης. Ενδεικτικά, αναφέρονται ακαδημαϊκά θέματα διδασκαλίας και έρευνας, θέματα υπηρεσιών υποστήριξης σπουδών, παρενόχλησης, διακρίσεων λόγω φύλου, εθνικότητας, έμφυλης βίας.
Η Γραμματεία του Τμήματος διαβιβάζει αμελλητί το παράπονο του/της φοιτητή/φοιτήτριας, μαζί με τυχόν συμπληρωματικό υλικό, κατά περίπτωση, στον Πρόεδρο του Τμήματος.
Ο Πρόεδρος του Τμήματος εξετάζει το πρόβλημα και προβαίνει στις ενδεδειγμένες ενέργειες, ενημερώνοντας, κατά περίπτωση, το αρμόδιο όργανο.
Εντός εύλογου – για τις περιστάσεις – χρόνου, ενημερώνεται αρμοδίως ο/η φοιτητής/τρια για τις ενέργειες που έχουν γίνει και τον εν γένει χειρισμό, καθώς και για τυχούσες αποφάσεις του εκάστοτε αρμοδίου οργάνου διοίκησης.
Παρακαλούμε, πριν από την υποβολή παραπόνου, για την άμεση επικοινωνία του φοιτητή/τριας με το αρμόδιο πρόσωπο ή υπηρεσία, αναφορικά με το παράπονο, ώστε να διερευνηθούν οι ενέργειες επίλυσης στο πλαίσιο της συμβουλευτικής διαδικασίας. Σε διαφορετική περίπτωση, ο/η φοιτητής/τρια θα πρέπει να υποβάλλει το παράπονο του/της εντός 30 ημερών από την ημέρα εμφάνισης του προβλήματος.
- «Έντυπο Υποβολής Παραπόνων» του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών
Άλλα συνημμένα αρχεία
- Κανονισμός διαχείρισης παραπόνων (συνέλευση 20/26.07.2024)
Τμήμα
ΝΕΟ! – Προθεσμία για τις δηλώσεις μαθημάτων εαρινού εξαμήνου Α. Ε. 2024-2025
Η διαδικτυακή πύλη https://progress.upatras.gr/ θα ανοίξει ξανά για τις δηλώσεις μαθημάτων εαρινού εξαμήνου Α. Ε. 2024-2025, έως και τη Δευτέρα 05.05.2025.
Από τη Γραμματεία
Ακαδημαϊκό σεμινάριο ΤΟΕ 2.5.2025: Examining pecuniary and non-pecuniary approaches to incentivise water conservation
Tην Παρασκευή 2 Μαΐου 2025 στις 2:30μμ θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του κύριου Εμμανουήλ Τυλλιανάκη, Επίκουρου Καθηγητή του De Montfort University, στο πλαίσιο πλαίσιο του Κύκλου των Ακαδημαϊκών Σεμιναρίων του εαρινού εξαμήνου.
O κος. Τυλλιανάκης θα παρουσιάσει τη μελέτη του με τίτλο “Examining pecuniary and non-pecuniary […]
Ενημερωτική Ημερίδα: «Μεταπτυχιακές Σπουδές και Υποτροφίες στο εξωτερικό»
Τρίτη 6 Μαΐου 2025, ώρα 10.30 – 15.00, Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών
Το Γραφείο Διασύνδεσης & Επιχειρηματικότητας, της Μονάδας Υποστήριξης Φοιτητών (Μ.Υ.Φ.), του Πανεπιστημίου Πατρών, θα υλοποιήσει Ενημερωτική Ημερίδα, την Τρίτη 6 Μαΐου 2025 και ώρα 10.30 – 15.00, στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό […]