Συνήγορος Φοιτητή

Ο «Συνήγορος του Φοιτητή» είναι ένας εξειδικευμένος θεσμός που αποσκοπεί στη διαμεσολάβηση μεταξύ από τη μία πλευρά των φοιτητριών και φοιτητών και από την άλλη θεσμικών οργάνων, διδασκόντων/ουσών, υπηρεσιών ή στελεχών του Πανεπιστημίου, όταν υπάρχει κάποια δυσεπίλυτη διχογνωμία, διαφοροποιημένη προσέγγιση που οδηγεί σε αποκλίνουσες εκτιμήσεις για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν ή κάποια καταγγελία.

Το γραφείο του Συνηγόρου του φοιτητή «δεν έχει αρμοδιότητα σε θέματα εξετάσεων και βαθμολογίας» όπως ρητά αναφέρει ο Νόμος. Πλην των ζητημάτων αυτών θα αποτελεί πάντα μια γέφυρα επικοινωνίας για:

  • διευκόλυνση των φοιτητριών/ών με τα όργανα διοίκησης και τις υπηρεσίες του πανεπιστημίου,
  • εξέταση και αναζήτηση λύσεων στα αιτήματα φοιτητών/τριών για θέματα που αντιμετωπίζουν με τις ακαδημαϊκές ή τις διοικητικές υπηρεσίες,
  • εξέταση αναφορών ή καταγγελιών των φοιτητών/τριών για την τήρηση διατάξεων και κανόνων της δεοντολογίας και της πανεπιστημιακής νομοθεσίας,
  • ενημέρωση των φοιτητριών/ών για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το νομικό πλαίσιο αλλά και τα ήθη που απορρέουν από την ένταξη στην Πανεπιστημιακή Κοινότητα.

Περισσότερες πληροφορίες και υποβολή αιτήματος στη σελίδα https://synigorosfoititi.upatras.gr/

Τελευταία νέα & ανακοινώσεις

Ηλεκτρονική συμπλήρωση ερωτηματολογίων μαθημάτων

29/04/2024|

Έως και την Παρασκευή 31 Μαΐου 2024 ανώνυμα στο https://ps.modip.upatras.gr/

Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από φοιτητές, θα πραγματοποιηθεί έως και την Παρασκευή 31 Μαΐου 2024.

Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, εργαστηριακά […]

Ομιλία με τίτλο “Πώς τα δεδομένα επηρεάζουν τη στρατηγική των επιχειρήσεων και την ψηφιακή τους προβολή”

24/04/2024|

Στα πλαίσια του κύκλου σεμιναρίων ΠΜΣ “Εφαρμοσμένη Οικονομική και Ανάλυση Δεδομένων”, την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 και ώρα 16:00 – 17:00 στο ΑΜΦ 4 θα γίνει ομιλία του Γιώργου Παρηγοράκη, συνιδρυτή της διαφημιστικής εταιρείας Entrust  (www.entrustgroup.gr) με τίτλο:

“Πώς τα δεδομένα επηρεάζουν τη […]