Προπτυχιακά

Το Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών (ΠΠΣ) στην Οικονομική Επιστήμη του Τμήματός μας συμμορφώνεται πλήρως με τις αρχές του Προτύπου Ποιότητας ΠΠΣ της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) και τις Αρχές Διασφάλισης Ποιότητας του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (ESG 2015). Το ΠΠΣ του Τμήματός μας πιστοποιήθηκε με την ανώτερη διάκριση συμμόρφωσης «fully compliant» με διάρκεια ισχύος για τέσσερα έτη, από 17-07-2019 έως 16-07-2023, με παράταση έως 16-07-2024.

 

hahe logo

Το Τμήμα μας προσφέρει σε προπτυχιακό επίπεδο ένα πλούσιο πρόγραμμα μαθημάτων ώστε να εφοδιάσει τους φοιτητές του επιστημονικά και επαγγελματικά.

Η δομή του προγράμματος προπτυχιακών σπουδών του Τμήματός μας διακρίνεται από την κατανομή των μαθημάτων στα έτη σπουδών και από το διαχωρισμό τους σε υποχρεωτικά και επιλογής, ενδείξεις της παιδαγωγικής προσέγγισης στην οικονομική επιστήμη που έχει διαμορφώσει το Τμήμα μέσα από την πολύχρονη εμπειρία του.

Η φύση και το περιεχόμενο των μαθημάτων δίνουν στο φοιτητή μια ολοκληρωμένη εικόνα για το αντικείμενο της οικονομικής επιστήμης καθώς και για τα εφόδια που πρέπει να έχει για την αποτελεσματική παρακολούθηση των μαθημάτων.

Η παρούσα ενότητα περιλαμβάνει πληροφορίες για:

Προπτυχιακά

Τελευταία νέα & ανακοινώσεις

Ηλεκτρονική συμπλήρωση ερωτηματολογίων μαθημάτων

29/04/2024|

Έως και την Παρασκευή 31 Μαΐου 2024 ανώνυμα στο https://ps.modip.upatras.gr/ Η διαδικασία της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης των ερωτηματολογίων για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 από φοιτητές, θα πραγματοποιηθεί έως και την Παρασκευή 31 Μαΐου 2024. Δυνατότητα συμπλήρωσης των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων για τα προπτυχιακά, [...]

Ομιλία με τίτλο “Πώς τα δεδομένα επηρεάζουν τη στρατηγική των επιχειρήσεων και την ψηφιακή τους προβολή”

24/04/2024|

Στα πλαίσια του κύκλου σεμιναρίων ΠΜΣ "Εφαρμοσμένη Οικονομική και Ανάλυση Δεδομένων", την Πέμπτη 25 Απριλίου 2024 και ώρα 16:00 - 17:00 στο ΑΜΦ 4 θα γίνει ομιλία του Γιώργου Παρηγοράκη, συνιδρυτή της διαφημιστικής εταιρείας Entrust  (www.entrustgroup.gr) με τίτλο: "Πώς τα δεδομένα επηρεάζουν τη στρατηγική [...]