Η Ανταγωνιστικότητα των πόλεων και το Αστικό Μάρκετινγκ ως παράγοντες Οικονομικής Κοινωνικής και Πολιτιστικής Τοπικής Ανάπτυξης. Μελέτες Περίπτωσης: Πάτρα και Αγρίνιο
Σκοπός της διδακτορικής διατριβής είναι η διερεύνηση του τρόπου με […]
Σκοπός της διδακτορικής διατριβής είναι η διερεύνηση του τρόπου με […]
Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, η Ελλάδα αντιμετωπίζει […]
Ο στόχος της ερευνητικής πρότασης είναι διττός. Πρώτον, επιχειρεί να […]
Ψηφιακός Μετασχηματισμός και διακυβέρνηση επιχειρήσεων στη ύπαιθρο – Digital Transformation […]
Ανάλυση Κινδύνου από την Κλιματική Αλλαγή για επιχειρήσεις – Climanomics […]
Χρήση Μεθόδων Τεχνητής Νοημοσύνης στη Διαχείριση Πιστωτικού Κινδύνου
Μετά την πρόσφατη είσοδο του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Στόχου στο Ελληνικό […]
Κύριος σκοπός της διδακτορικής διατριβής αποτελεί η εκτίμηση και η […]
Σκοπός της διδακτορικής διατριβής είναι να εξετάσει τον αντίκτυπο των […]